Paylaşımdan kaynaklı hocam bende de aynı durum oluyor. etkişim normalde az ama cam şişeler neden doğaya atılmamalı diye yazmıştım. Orman yangınlarına neden oluyor diye duyarlı bir konu olunca paylaşımları çok oldu o ondan o ondan derken patladı gitti. Tamamen konu ile alakalı kurufasulyeciler paylaşmıştır işte hocam : )