Şifre vs bilgileri unutmuş ama telefonunda mail adresi giriş yapılmış duruyordu sadece şifre girişi soruyordu mail şifresini sıfırladım ( herhangi bir bilgi bilmiyordu e posta adresi dışında ) mac bilgisayara bağlayarak senkronize ettim ( senkronize için tabi hala daha şifre soruyordu ) güvenlik olarak sınıf öğretmeninizin adı tarzında sorular seçilmiş tam net hatırlamıyorum kendisine sorarak bir havuz oluşturup otomatik hepsinin denenmesini sağladım yani e posta adresini bildiği için şanslıydı bazıları onuda bilmiyor ama çok aman aman abartıldığı gibi değil şifreyi unutsada cihaza erişim sağlayabiliyorsunuz.
@Pathology;
Epostaya erişiminiz varsa dediğiniz gibi kolay tabii ki fakat benim dediğim epostaya vs hiçbir şeye erişim yok. Sokakta geçerken yerde rastgele icloudlu iphone bulmuşsunuz tarzında geçerli yukardaki yazdığım mesaj. Umarım konu sahibi arkadaş işini halledebilir. Herkese iyi forumlar.