Selamlar, elimde 500 kişilik bir mail datası var.
Ben bunu yazdığımız php ile html olan mail tasarımını göndermek istiyorum. Bir kaç farklı yöntem denemedim onları şöyle yazıyım;

1- Döngü ile bir txt dosyası okudum ve txt dosyasının her satırına 1 mail gelicek şekilde yüzerli şekilde böldüm (siteye ağır gelmesin diye.) ve bu mailleri döngü içinde bcc olarak ekledim.
  • Sorun : Yüz satırlık bir mail verisinin 50. satırındaki mailde problem olduğunda devamını göndermiyor.
2- Döngü ile bir txt dosyası okudum ve txt dosyasının her satırına 1 mail gelicek şekilde yüzerli şekilde böldüm. Ve bu döngü içinde tek tek hedef adres olarak satırı gösterdim ve gönderdim.
  • Sorun : Site 15-20 mail sonrasında çöktü.
Bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim. Gmail gibi servisler kullanmak istiyorum fakat html mail datası gönderirken çok problem yaşıyorum. Türkçe karakter, görsellerin gelmemesi, spama düşmesi gibi.