Dekasya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda kişisel olarak algılamayın, bizim ücretli verdiğimiz siz şeyi ücretsiz dağıtıyorsunuz ki buda bizim işlerimizi ertelemekte.
Biz firma olarak bu operasyonlar için çok fazla maddi ve manevi emek vermekteyiz. Bu yüzden zaten r10 da vergi levhası olmayan kişiler sponsorluk vermemekte.

Yanlış anlaşılma olmasın bizim firma olarak https://www.r10.net/hosting-sponsorl...a-destegi.html konumuz mevcut.
Sizi de anlıyorum hocam haklısınız. Ama Markette paralı ürün satılıyor diye ihtiyacı olanlara gıda desteği yapılamaz gibi bir anlam çıkıyor hocam.

Stoklar dahilinde ihtiyacı olanların alması için çabalıyorum. Bir çok kişide yetenek var fakat hosting alacak imkanı olmadığı için başka konulara yönlenebiliyor. Stoklar bittiğinde konuyu moderatör arkadaşlar tarafından silinmesini talep edeceğim.

Tamamıyla iyi niyet için dağıtım yapıyorum. Şu şekilde de Canlı desteğe gelen bir mesajı göstermek isterim:
https://medya.emirhany.com/5gqT6.png

Tekrardan moderatör arkadaşlar uygun görürlerse konuyu silebilirler.

İyi forumlar.