sert Müslümanlar diye bir grup vardı gurbetçiydi sanırım 2000 yılların başı bir parçası var nakaratı aklımda şarkıyı bir türlü bulamıyorum

sözlerini yazıyorum hatırladığım kadarıyla bir el atın
onu bunu beğenmezsin egoisttin teksin ne sandın kendini pamuk prenses misin ? ya kıskançlık hep aynı oyunlar insan sevdiğine böyle işkencemi yapar gibiydi aklımda kalan kısmı birde
komşunun ferrasi varmış benim niye yokmuş felan kalmış aklımda