Eskiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu espirisi bi yana yanlış anlaşılabilir bir konu haklısınız, konuyu açsammı açmasammı diye bayağı düşündüm de dedim 3-5 kişi kurtarsak kardır
Kimseden zorla istemiyorsunuz herkes özgür sonuçta yanlış anlaşılacak durum yok hocam