mustafaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Numara sildireyim derken birde sizden toplu sms almayalım hocam (Yanlış anlamayın espiri amaçlı)
konu espirisi bi yana yanlış anlaşılabilir bir konu haklısınız, konuyu açsammı açmasammı diye bayağı düşündüm de dedim 3-5 kişi kurtarsak kardır