RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben teker teker şikayet ediyorum üşenmeden tüm kanıtlarıyla. bi tanesi bile ceza yese benim için kafi.
En mantıklı olanı yapıyorsunuz...