Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah belediyeden telefonla rayiç bedelini gösterir belge istedik ama söylediğiniz gibi istemediler bile tapu müdürlüğünde. Bir rakam sordular ve rayiç bedelinin üstünde bir rakam söyledik. İşlemler başladı. Kimliklerimizi de almışlar orda unuttuk sandık geri döndüm ama orda kalıyormus sanırım. İnsallah sorunsuz sekilde hallolur Teşekkür ederim.
İşlem yetki talepli yapıldığından karşı müdürlüğe kimliklerin renkli taraması falan atılıyor. Genelde kimlikle bir işiniz yoksa tapuda kalsın bir sıkıntı olmaz.

Hayırlı olsun.