Rorschach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taşınmaz başka bir yerdeyse tapuya gidince durumu söyleyin ve bir satış rakamaı söyleyin. Bu rakamı gitmeden önce belirleyin. Tapunun bulunduğu ilçe belediyesini arayarak rayiç bedelini öğrenebilirsiniz. Yetki talebiyle yapılan işlemlerde rayiç bedel zorunlu değildir. Sadece satış bedeli bildiriyorsunuz sözlü olarak.
Sabah belediyeden telefonla rayiç bedelini gösterir belge istedik ama söylediğiniz gibi istemediler bile tapu müdürlüğünde. Bir rakam sordular ve rayiç bedelinin üstünde bir rakam söyledik. İşlemler başladı. Kimliklerimizi de almışlar orda unuttuk sandık geri döndüm ama orda kalıyormus sanırım. İnsallah sorunsuz sekilde hallolur Teşekkür ederim.