Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 nedense hata veriyor kod eklemeye çalıştığımda.
Aşağıdaki linkten kodlara bakabilrisiniz.

https://paste.ofcode.org/PdeAyHtiGz6GWB6YVyvC76

böyle düzenledim fakat sadece ilk eklenen linki açıyor sadece