ykos35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işin en *** tarafıda o dostum ailevi durumlardan okuyamadım yani kazandım ailem okutmak istedi ama zora sokmak istemedim üniversiteye gitmedim
tecili bozdurdu 2017 de askere gittim 2018 de geldim şimdi e ticaret firmasında n11 gg gibi sitede satış yapıyorlar bende kargoları hazırlıyorum fatura kesiyorum
hobim ilgimi çeken birşey yok bomboş birisiyim lanet olsun . Yalvardım zamanında baba dedim sanayiye yolla kolumda bilezik olsun yok okucan vs. dedi neyse pişman değilim
yaş 24 hiçbirşey için geç değil ama artık bu belirsizlik gelecek kaygısı çok canımı yakıyor kardeşim . Önümüzü göremiyorum .
İşte bilgisayar başındayım evdede külüstür bi laptop var o işte ..
yapmaktan keyif aldığınız bir şey var ise bunu işe dönüştürebileceğiniz bir proje gelistirebilirsiniz.
mesela futbol izlemeyi seviyorsunuzdur ve içinizden izlerken su takım kazanacak diyorsunuzdur
bir tane blogspot acın ve ileri tarihlerdeki maçlarla ilgili tahminlerinizi yazın