Google sürekli ihlal çıkarıyor. Benim trafiklerimin kaynağı reklamlar. Ve bana geçersiz trafik ihlali veriyor. Kardeşim trafiği izleme kodunuz var. Kimse reklamlara gerçersiz tıklamıyor ama sürekli aynı hatayı veriyor. Şimdi ben tüm uygulama ve siteye girenleri göremem. Bunlar belki bir reklama 10 kez de tıklayabilir ki bunu farkettiği zaman zaten para kesintisi yapıyor ona rağmen her 10 güne bir geçersiz trafik ihlali veriyor. Yani tek sorunlu sen değilsin. Koronodan dolayı tüm işleri botlar yapıyor. Kafasına göre işlem yapıyorlar ve iyice ayarı kaçırdı google.