Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi emek veren hocalara saygım sonsuz. Bazı hocalar cidden çok aşırı emek veriyor biz öğrenelim diye elinden geleni yapıyor onlardan Allah razı olsun.
Amin hocam. Asla size lafım yoktu yazdıklarımda tabii belirttiğiniz gibi bazı hocalar biraz ilgisiz olabiliyor ama bakın matematik hocaniz ugrasiyor anlatmak için kamerayi kagitin ustunde tutmus yazmaya vs calisiyor. Icerigi bilemem ama ter dokuyor e nihayetinde. Anlayisiniz icin tesekkur ederim.