Amacım duyar kasmak değil ancak o insanlarda uğraşıyor. Ben dershaneye gittiğim halde okulun uzaktan eğitimine de giriyorum. Hocalar birşeyler yapmak için ter döküyolar. Şu anda yaşananlar onların suçu değil. Gerçi kimsenin değil ama olanlardan sonra bu denli uğraşan kişilere laf söylememek lazım.
Tabi emek veren hocalara saygım sonsuz. Bazı hocalar cidden çok aşırı emek veriyor biz öğrenelim diye elinden geleni yapıyor onlardan Allah razı olsun.