Hocam size lafım yok. Keşke herkes sizin gibi olsada... Ben bir şey öğrenmek istiyorum artık, 11. sınıfım tamda sakat dönemlerden birindeyim.
Espri yapıyorum ben seni çok iyi anlıyorum. O çözünürlükte o ses de gerçekten bir şey anlaşılmaz. Öğretmen e özelden yazın önerilirinizi sunun belki bilmiyordur yok demez emin ol mikrofonsa alır internet hızıysa onu artırır vs