Dayımda fıtık vardı ve bir süre sonra patladı hemen ameliyat oldu, şuan çok iyi hiç sıkıntısı yok.. Bende tabii 125 kilo olunca haliyle fıtık çıktı. Doktor kilo vermemi söyledi ve müdahaleye gerek yok dedi. Zayıfladıktan sonra acaba fıtığın bende etkisi devam eder mi ? Mesela ortaya çıksa bu fıtık rahat 1 hafta yatağa kitliyor ve tüm düzenim alt üst oluyor.