Emre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C2 clon yapılacak yazsaydınız daha açıklayıcı olurdu😁
c2 clon yapılmayacak hocam sadece kullanıcılardan gelen mesajları gizleyecek butona bağlı olacak yani c2 nin algoritmik yapısını istemiyorum.