EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durum bildiriyorum,

Öğle saatlerinde bir çiçek gönderdim, aradım hazırlan dedim eve gelince yemeğe çıkardım ( balık - lüks değil ), sonra arkasına tatlı...Hediye falan girmedim o topa
Eşim ona verdiğim harçlıklar ile almış ama o sevindirdi

364 gün kafa rahat.
hadi iyisin darısı zorda kalanların başına.