Durum bildiriyorum,
Öğle saatlerinde bir çiçek gönderdim, aradım hazırlan dedim eve gelince yemeğe çıkardım ( balık - lüks değil ), sonra arkasına tatlı...Hediye falan girmedim o topa

Eşim ona verdiğim harçlıklar ile almış ama o sevindirdi
364 gün kafa rahat.
hadi iyisin

darısı zorda kalanların başına.