Arkadaşlar adsense koydum otomatik reklam olayını aktifleştirdim ama en üste dik reklamlardan koydu ve en üst kısım aşağıya doğru kaydı, bir türlü düzeltemedim reklamları elimle istediğim yere koyamıyor muyum?