DoktorNeDer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de ilk kurulduğu günden bu yana kullanıyorum. Çok başarılı buluyorum sisteminizi hocam. Elinize sağlık, başarılarınızın devamını dilerim.
Teşekkür ederim desteğiniz için beğenmenize çok sevindim