bence de

ama
@EcLeL; cebnden para çıkacak diye yanaşmadı bile

hem para vermeyim hem yenge mutlu olsun. oyle bi dünya yok. tecübe konuşuyor

yaş 42
en sen eşime artık özel günlerde bir birimize hediye almayalım nede olsa ortak kasa dedim, demez olaydım
2002 ilk tanışmamız, 2009 da evlendik ve 11 yıldır evliyiz. Evlilik teklifi etmedim ama her fırsatta söyler. Hatta çocuklar bile baba sen anneme evlilik teklifi de etmemişin zaten diyorlar.
Birde neden hep erkeklerden bekleniyor bu işler. Ben odunsam karşısı yapmazsa oda odun olmalı demi

İSYANNNNN Edelim.
Hocam sonucu bizimle de paylaşırsanız sevinirim

Çiçek yeterli oluyor mu merak ediyorum ileride öyle yaparız
Ona güzel bir canlı çiçek al saksısı da güzel olsun gül vs hikaye soluyor kuruyor Ben artık saksı canlı çiçek alıyorum
Geçen yıl afrikadaydim internet üzerinden gönderdim
Birde insan Eşinin gönlünü iyi tutmalı kadınlar herzaman ilgi ister İlgi gösterirsen Karşılığını Alırsın 😎
Güzel bir tek taş, varsa 5 taş olmadı bi baget.
Beni affet senin ışıltın yanında ne alırsam ne yaparsam yapayım sönük kalıyor dersin. Akşam yemeğini elinle hazırlarsın hizmet edersin her zamankinden farklı. Değerli olduğunu hissettirin yengemize yeterli onun için
Merhaba, ne yaptınız merak ettim 😊 bize de lazım olabilir 😀
Durum bildiriyorum,
Öğle saatlerinde bir çiçek gönderdim, aradım hazırlan dedim eve gelince yemeğe çıkardım ( balık - lüks değil ), sonra arkasına tatlı...Hediye falan girmedim o topa
Eşim ona verdiğim harçlıklar ile almış ama o sevindirdi
364 gün kafa rahat.