Merhabalar. Elimde birçok Gmail hesabı mevcut. Bunları kısa bir zaman sonra satmak istiyorum.

Fakat size birkaç sorum olacak:

-E-Posta adreslerinde satın alırken kriterler nedir?
-Kurtarma e-postası olması mı daha iyi olmaması mı? Kurtarma e-postası varsa onaylı mı olmalı onaysız mı?
-Telefon onayı olması mı daha iyi olmaması mı?
-Tarih önemli mi?

Bu sorularımı yanıtlarsanız sevinirim.