Merhaba arkadaşlar. Bir Gmail hesabı var, ayarlar kısmında hiç bir şekilde telefon doğrulaması, 2 adımlı doğrulama hiç bir şey yok. Ona rağmen giriş yaparken doğrulama kodu geliyor. Hesaba giriş yapıyorum, telefon da yanımda kodu girebiliyorum ama maili başkasına vereceğim için; bu doğrulamayı kaldırmama rağmen halen daha doğrulama istiyor. Neyi unutmuş olabilirim?