Siyaseti karıştırmadan mantık ve matematik olarak düşününce asgari ücrete bugün %100 zam yapılsa yinede yetersiz kalıyor.
Çalışanın eline her ay net 5k ve üzeri para geçmeli.
Hayatta kalmak için çalışmak resmen kölelik sistemi.
Hiç bir aile 2 kişi çalışmak zorunda kalmamalı. İsterse 4 kişi çalışsın o keyfi bir karar ama zorunda kalmak çok acı!
Öte yandan paramızın değersizliği kurların sürekli artışı eflasyon vs düşünüldüğünde ileriye dönük çokda ışık görünmüyor
Allah sonunuzu hayr eylesin