Destek almayan geçinemez kesinlikle. Ev kredim var hem de cüzii miktar ama 2 tane çocuk var.İstediklerini alamıyorum.Bir de üstüne vergi dilimine giriyoruz.Kışın falan doğalgaz elektrik zor durumda kalıyoruz.Eşimin ailesi ve benim ailemden destek olmasa resmen sürünürüm.Sürünmem diyen de yalan söyler.Durum bu yani.Herhangi bir şey bozulsa evde tamir ettirecek para bile kalmıyor.Ya da bi masraf çıksa ekstra hemen geriye düşüyorum.Kıytırık bi araba bile alacak durumum yok şu anda. O derece bitmiş asgari ücretliler.Benim ailelerden destek geliyor ama gelmeyen ne yapıyor gerçekten çok üzülüyorum.Ülkeyi yiyip bitirdiler.