Ben asgari ücretle çalışıyorum bir apartman dairesinde değil de bir mahallede oturuyorum. Ayrıca evim 4+1 kirası da 750TL. Annemin emekli maaşı ile gül gibi geçinip gidiyoruz. Bende yıllık 15k verip apartmanda oturmasını bilirim ama sonra yiyecek ekmeğe muhtaç oluyorsunuz ona buna el açıyorsunuz. Ayağını yorganına göre uzatmak tabiri sanırım bu konu için hiç de yersiz sayılmaz..