Arkadaşın dediği gibi elementor güzel bir eklenti.

Adobe XD üzerinden kafanıza göre tasarlayıp ardından adobe xd to html diye bir eklentisi vardır diye tahmin ediyoru, html bir çıktı alabilirsiniz.