Arkadaşlar selam,

A tablosunda üye numarası ve üyelik bitiş tarihi var

B tablosunda da üye numarası ve üyelik bitiş tarihi var

Ben A tablosuna gireceğim bitiş tarihi otomatik olarak B tablosundaki bitiş tarihine de yazsın istiyorum.

OLAYLAR ekleyerek veya eklemeden bu mümkün mü acaba?

(üye numarasını baz alarak yapacak)