Arkadaşlar selam,
A tablosunda üye numarası ve üyelik bitiş tarihi var
B tablosunda da üye numarası ve üyelik bitiş tarihi var
Ben A tablosuna gireceğim bitiş tarihi otomatik olarak B tablosundaki bitiş tarihine de yazsın istiyorum.
OLAYLAR ekleyerek veya eklemeden bu mümkün mü acaba?
(üye numarasını baz alarak yapacak)