Bizdede hesaplarımıza bağladığımız pep kartıyla yüksek meblağda çekim yapamıyoruz çözemedim kartın tuhaflığını ininal kullanıyorum sorun yaşamıyorum ama Pep sorunlu sanırım bilmiyorum ininal kullanın derim