Konu
12.50 Düşme Sorunu Hakkında
28-09-2020, 00:10:18
#9
Serenitie
Bizdede hesaplarımıza bağladığımız pep kartıyla yüksek meblağda çekim yapamıyoruz çözemedim kartın tuhaflığını ininal kullanıyorum sorun yaşamıyorum ama Pep sorunlu sanırım bilmiyorum ininal kullanın derim