AsiTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senet hikâye hocam eskisi gibi degil bir degeri kalmadi adami mahkemeye versen ödeyeceğim der param olunca der gecer alman zor
Yok öyle birşey.

Verin dişli bir avukata maksimum 2-3 ayda alırsınız. Ödemezlerse icra gider. İcra alacak birşey bulamazsa maaşına el koyar, oda yoksa hapis yolu görünür. Sonra paşa paşa öder. Benim de sürekli böyle problemlerim oluyor. En fazla 2 ayda aldım hep parayı.