Tanıdığım bir avukat var bu konularda tecrübelidir, isterseniz numarasını özelden atayım.
İyi olur hocam
Konum atın buluşup dövmeye gidelim hocam.
Ben bizzat kapalı tirbün çocuğuyum ıslık çalsam gaziosmanpaşadan kamyon kamyon adam toplarım. İlgilenirseniz pm hocam.
İyi akşamlar.
Hocam izmirde zor kullanarak bizde alırız sorun yokta hakkımızla alalım diye uğraşıyoruz.
Sanırım bazı şirketler çeki alıp (komisyon ile) kendi avukları aracılığı ile alıyorlar
Araştırıyorum hocam