Hocam açık söyleyim ben bireysel bir kullanıcı olarak bulut çözümü tercih etmiyorum. Edersem de veri yasalarının sağlam olduğu bir ülkede tercih ederim. Bu açıdan tavsiyem kurumsal işletmeler için çözüm üretmeniz olabilir. Eğer dolar üzerinden bu işleri gerçekleştiren işletmeler varsa tl üzerinden daha düşük bir fiyatla yardımcı olabilirsiniz. Kosgep sanırsam hibe kısmında cihaz alımından sonra ödeme yapıyor ancak bu bahsettiklerim hakkında pek fikrim yok. Bu alanda tecrübeli arkadaşlar görürse daha çok yardımcı olurlar.