TekinAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam öğrenciyim diyorsunuz bide özellikle geçmişte bankada çalıştım diyorsunuz bence cevabı gayet açık
demek istediğim çalıştığım yer yapıkrediden maaşımı yatırıyordu