Bende ikisi arasında çok kalmıştım. Monster Tulpar aldım. Geçen sene kasa kalitesi fazla iyi değildi galiba bu sene daha sağlam yapıyorlar. Ayrıca teknik destek ekibinden son derece memnunum. Casper alan tüm arkadaşlarım çok pişman.