Arkadaşlar öncelikle merhabalar. Aklımda uzun süredir takılan bir soru var. Ads yi yeni yeni keşfediyorum bundan dolayı da fazla bilgi sahibi değilim. Sorum şu ; Google adwords hizmetini açılan ülkenin para birimine göre sağlıyor ya biz bu hesabı rusya veya hindistan gibi parası değersiz ülkelerde açsak , maliyet konusunda bir değişme olur mu ? Yoksa anahtar kelime tbmleri ona göre ayarlanıp hiç bir avantajımız olmaz mı? Tamamen bilmediğimden soruyorum. Şimdiden teşekkürler.