Son 2 haftadır bu sorun ile karşılaşıyorum çözüm yolu bulamadım. Telefondan artık hiç o hesaba giriş yapmıyor, Pc'den ise giriyordu çerezleri temizledikten sonra kurtarma yazısı çıkmaya başladı. Şuanda hesabıma girmiyor 2 3 gün içinde kurtarma eposta adresinize bildireceğiz yazısı geliyor. 2 3 gün içinde kurtarma eposta adresime mesaj gelmezse nasıl giriş yapabileceğim bilen var mı arkadaşlar