Veri tabanı bağlantısı saniye bile sürmüyor eğer kolaylık istiyorsan veri tabanına bağlayıp yapmak daha mantıklı.
Fakat ben uğraşamam ne gerek var diyorsan array ile yapmakta mantıklı ben db olayına erindiğim için array ile yapmıştım.