Web sitesine çoklu dil eklemek isteyenler sizce array ile tanımlamak mı mantıklı olur yoksa veritabanınadan çekerek mi mantıklı olur. Bazı formlarda kesinlikle veritabanı diyorlar fakat nerdeyse tüm tüm metinleri veri tabanında çekmek siteyi yavaşlatmaz mı ?