merhaba hocam Adım Okan . Görme engelli bir girişimciyim .Yaptığınız proje gerçekten çok güzel inşallah iyi bir farkındalık olur insanlar Engellilere Öcü Gibi Değilde Normal Bir insan gibi yaklaşır . Empati yapmayı öğrenirler.
#engelsiz Bir hayat için
Empati en basit karşılaştırma.. Oldukça zor hayatları olan bu kişilerin sosyal hayattan soyutlanmamaları gerekli. Saolsunlar özel mesaj yolu ile güzel dönüşler oluyor. En basit bir örnek bu forumda gördüğüm tanıdığım engelli insanlar mevcut birçoğu kendini gizlemeye çalışıyor.