Bu adamı nedense ülkenin en gerizekalısı olarak görüyorum geçen açıklamasına göre 150 adet eli silah tutan adamı hazırmış
Adama gerizekalı diyen beyin sahibi arkadaşım sanırım senin kulakla dinlemek gibi bi adetin yok, ya da 1. şahsı dinlemek yerine kulağı ile dinlemeyen 2. şahısların lafları ile yaşıyorsun
Bende bu sefer sen kendin dinle ne dediğini sonra gel burada ahkam kes
O adamın okuduğu kitapların zekatı bile senin hatta senin çevrendekilerin toplamından daha fazladır.
Sakalına giyimine göre adam değerlendirmekten ne zaman vazgeçeceksiniz merakla bekliyorum