Hocam hem kalitesiz bir araba hem kilometresi çok yüksek hemde fiyatı çok aşırı pahalı, şu anki piyasaya bakmadan max ederi benim gözümde 20.000₺
Bakın bunu geçen sene satmıştık bu tarz bir şey düşünebilirsiniz hemde 35.000₺'ye satmıştık o zamanlar piyasa düşüktü biraz.
https://www.letgo.com/tr-tr/i/otomat...d-4c00a62bd05d