TunahanSinmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askere gitmeyecek olsaydım düşündüğüm şeylerden biriydi hayırlı olsun şimdiden hocam 6 ay sonra hala buralarda olursam katılırım aranıza
Hayırlı tezkereler hocam.. Her zaman bekleriz..