BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulunmuyorsunuz hocam bir göz atın.
Aynen hocam panel.domain.com olarak kaydetmiştim. Subdomain den ana domaine geçirirken silmişler. Önceki maili iletiyorum. https://medya.emirhany.com/aIJ1t.png
Tekrar başvuruyorum. Kusura bakmayın .

Edit. Başvuruyu yaptığım sırada menüde iletişim bölümü olmadığı için başvurum tekrara düşmüş. Onu düzenliyorum. Bu sorundan dolayı tüm R10 ailesinden özür dilerim.