Merhaba,
Birkaç gün önce windows 7 kurulumu yaptım ama wifi çalışmıyor. Driver kurulumunda sorun yok gibi görünüyor fakat çalışmıyor.
Ayarlardan kapalı olabilir diye düşünüyorum fakat laptop üzerinde herhangi bir wifi tuşu yok. Başka nasıl kontrol edebiirim açık olup olmadığını?
NOT: FN ile bütün F tuş kombinasyonları denendi ama konuyu açmamdan da anlayabileceğiniz gibi nafile.

Bilgisayar: HP Notebook - 15-db0023nt

İyi forumlar dilerim.