Merhaba arkadaşlar;

Aramızda Vietnam ülkesinde ikamet eden yazar arkadaşlar var mı acaba ?

Bir süredir bu ülkeyi araştırıyorum ve yılbaşından sonra oraya gidip görmek istiyorum.

Bildiğim kadarıyla kapıda 1 ay vize alabiliyoruz ve gir çık yaparak bu süreyide uzatmak gayet mümkün.

1 ay orda kalmak istesek minimum ne kadar gerekli acaba ?

Bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.