Ben sizin yerinizde olsam, orta yolu bulmaya çalışırdım. Kaldı ki tamirci arkadaşın da kendine özel sebepleri olabilir, bu yüzden o kişiye hiç para vermemekte hak yemek olur. Umarım sorununuzu hızlı bir şekilde halledersiniz. Allah sabır versin.