Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kral şimdi de ekran hiç gelmiyor bu ramların karşısında büyük bir kart var sıpsıcsk olmuştu ne yapmamı önerirsiniz
O ramlarin karsisinda sip sicak olacak bir kart bilmiyorum ben, kasa kapagi olur karsiinda yanında diyorsan buyuk bir kartsa ve o karttan cikan kablo ekrana bagliysa ekran kartidir. Yuk altinda 80-90 dereceyr kadar gorebilir. Ramlere benzer birseyse m2. Ssd dir oda sicak olabilir sipsicaktan kastini bilmek lazim. Sanirim pcden pek anlamiyorsun bu sekilde yardim edemem omla telefon nonu yaz telden bakalim olmazsa tamirciye götürürsün artik