Bu soruyu sorman bile hata.
Bilidğim kadarıyla tüm logolar kendi 0 dan çiziminiz olması gerekmekte.
Tasarım satarken kimse size çözünürlük verip png istemeyecek. Çoğunlukla illustrator dosyası isteyecek. Bu sebeple zor gözüküyor.
değerli yorumlarınız için teşekkür ederim