Yani bu korona döneminde sadece vitamin eksikliği içinde ne aile hekimine nede hastaneye gidilir. Bu kadar pimpirikli olmayın, allah korusun korona kapabilirsin. Yapacağın şey basit, tükettiğin besinlere dikkat edeceksin. Kefir tüketebilirsin b12 için, c vitamini ve bağışıklık için kapya tüketebilirsin. gibi gibi. Doktorların işleri zaten bu dönemde aşırı zor, birde böyle konular yüzünden adamları meşgül etmeyin derim.

Ayrıca multivitaminler birer ilaç olmadığı için reçetesiz bir şekilde kullanabiliyorsunuz. Fazlasını vücud zaten kendi otomatik olarak atıyor.